Soffor

Igår fortsatte så jakten på möbler. Det är ju bara en månad kvar så vore skönt om jag fick lite koll på vad jag kan köpa redan nu, speciellt om det är beställningsvaror. Siktet var inställt på Bolia och jag besökte deras affär på Söder. Soffan jag var intresserad av syns nedan och finns i en massa olika färger, men till min besvikelse var den inte alls skön att sitta i. Den var varken tillräckligt hög, djup eller mjuk så jag blev verkligen besviken.


Därefter blev det Stalands möbler och Inneboende och där fanns endel ok soffor men ingen som jag tyckte var perfekt... Att det ska vara så svårt. Rummet den ska stå i är ju inte så stort och jag vill inte att det ska kännas som bara en gigantisk soffa i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0