Datorn är lagad och soffan är hittad!

Vilken stress det har varit den senaste tiden. Det började när min dator dog hux flux dagen innan jag skulle iväg till Göteborg. Jag är vekligen inte tekniskt (och till skillnad från många som säger så och sedan kan en massa så är jag verkligen usel). "Du har väl en kopia" säger min pappa.
Men det hade jag inte, inte sedan han tog en åt mig 2007, men så igår lyckades han fixa den och all info är kvar! Så nu kan jag fokusera mig igen på inflyttningen som är redan nästa onsdag.

Jag har tittat runt en heldel och det finns sådana underbar möbler! Men budgeten är väldigt begränsad så jag har tänkt att köpa Karlstad från Ikea. Den är jätteskön att sitta i och kostar bara 3900 SEK i det vita utförandet. Tröttnar jag eller ifall den blir smuttsig får jag se vad Bemz (se tidigare inlägg) kan erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0