Barstolar

I helgen var jag naturligvis runt och tittade på saker. Köpte bestick och kökssaker på Ikea, tittade på färg och betts på Silvan, där jag även hittade en fin taklampa för ett bra pris. Det riktiga fyndet gjorde jag förvånande nog på Elgiganten, jag viste inte ens att de hade kökssaker där, men de hade utförsäljning av jättefina produkter från ett danskt märke i vitt proslin med ståldetaljer.

Lampan jag köpte var i grått genomskinligt glas, och när jag såg barstolarna nedan så tyckte jag att de skulle passa jättebra ihop. Frågan är väl bara om man vill sitta på barstolar och äta hela tiden, det kanske är jätte obekvämnt....

                              Barstol från Bolagret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0