Modern kristallkrona

För närvarande har jag inga uttag i taket (de som bodde här innan har inte använt taklampa förutom i köket!) så det första steget är att ta hit en elektriker. Men det hindrar ju inte att titta på lite lampor!' Sovrummet är nu nästan fördigmålat, men jag tycker det känns något mesigt och blev inte som jag tänkt mig, dock är det lite av en fight mellan mig och pojkvänen eftersom han inte vill ha starka färger eller för feminina inslag. Därför hoppas jag kunna få rummet lite roligare med hjälp av inredningsdetaljer, mattor och hylor. Lampan nedan tycker jag är ganska rolig. Rummet är i lite gammaldagsstil så en modern lampa som ändå inte står ut för mycket kan kanske vara en del för att få lite ordning på rummet.

Lampa från thehome.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0