Flyttstress

Igår var en rolig men något stressig dag. På morgonen kl 9 var ja ghos mäklaren med bara endel strul att få ihop pengar innan.... Så med nyklarna i väskan och en massa saker från Silvan begav sig pappa o jag för att ta en titt på lägenheten igen. Vi skulle bettsa alla bjälkar var tanken men utav 10 st han vi med en och lyckades få mer svart betts på golvet än någon annanstans.

Sedan bar det av till Silvan o kungenskurva med mamma o pengar spenderades på färg, mest vit i nuläget för att målningen ska komma igång.

Jag är lite orolig för själva flytten på Lördag då doktorn konstaterat att min rygg är sned (jag hoppades att jag inbillade mig smärtan men icke). Jag kommer se lite ut som ringaren i Notre Dame och släpa fram saker. Att det inte finns någon hiss gör det hela lite mer spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0